• Darmowy zwrot do 100 dni

100_dni_zwrot_podstrona_zwrot-1440-x-200-px-.png

W naszym sklepie szybko, wygodnie i za darmo dokonasz zwrotu zakupionego produktu. Wszystkie zwroty obsługujemy firmą Inpost zarówno kurierem jak i poprzez paczkomaty. Sprawdź, jak to działa!

Zwrot do Paczkomatu Inpost

(Dostępny dla wszystkich rodzajów produktów poza komputerami stacjonarnymi w obudowach typu „Tower”)

Zwrotu możesz dokonać na stronie internetowej SzybkieZwroty.pl lub poprzez aplikację mobilną Inpost klikając w dolnym menu przycisk „Zwróć”.

  1. Po wejściu na stronę SzybkieZwroty.pl lub otwarciu aplikacji mobilnej Inpost i wybraniu opcji „Zwróć” wybierz nasz sklep – Xlap24.pl.
  2. Wypełnij prosty formularz i poczekaj na akceptację z naszej strony.
  3. Przygotuj paczkę, zapisz ręcznie kod na opakowaniu, pamiętaj, aby do środka wsadzić wypełniony formularz zwrotu oraz paragon (jeżeli nie była wystawiona faktura VAT)
  4. Udaj się do najbliższego paczkomatu i nadaj przesyłkę.

Formularz zwrotu do pobrania:

Kliknij tutaj, aby pobrać formularz w wersji do edycji w edytorze tekstowym (plik DOCX)

Kliknij tutaj, aby pobrać formularz do wypełnienia odręcznie (plik PDF)


Ikonka_zwrot_paczkomaty_1.png Ikonka_zwrot_paczkomaty_2.png Ikonka_zwrot_paczkomaty_3(1).png Ikonka_zwrot_paczkomaty_4.png

Obejrzyj krótki film z instrukcją

Zwrot kurierem Inpost

(Dostępny dla wszystkich rodzajów produktów)

Zwrotu możesz dokonać kontaktując się z nami mailowo na adres sklep@xlap24.pl.

  1. Wyślij nam informację, o chęci dokonania zwrotu, podaj adres, numer telefonu, dzień odbioru (najszybciej to następny dzień roboczy) oraz przynajmniej 4-godzinne okienko czasowe, kiedy kurier może zjawić się po przesyłkę w zakresie od godziny 8:00 do 18:00.
  2. W odpowiedzi wyślemy Ci list przewozowy firmy Inpost, który należy wydrukować oraz przykleić na przesyłkę.
  3. Przygotuj paczkę i pamiętaj, aby do środka wsadzić wypełniony formularz zwrotu oraz paragon (jeżeli nie była wystawiona faktura VAT).
  4. Czekaj na przyjazd kuriera w wyznaczonym terminie a następnie przekaż mu przesyłkę.

Formularz zwrotu do pobrania:

Kliknij tutaj, aby pobrać formularz w wersji do edycji w edytorze tekstowym (plik DOCX)

Kliknij tutaj, aby pobrać formularz do wypełnienia ręcznie (plik PDF)

Ikonka_zwrot_kurier_1.pngIkonka_zwrot_kurier_2.pngIkonka_zwrot_kurier_3(1).pngIkonka_zwrot_kurier_4(1).png

Pytania

  1. Zagubiłem/am paragon – jak dokonać zwrotu?

Jeżeli dokonałeś/aś zakupu w naszym sklepie to znajdziemy je z całą pewnością w naszej bazie zamówień. Będziemy potrzebować od Ciebie jedynie krótkiego oświadczenia o zagubieniu paragonu. Pobierz plik, który znajduje się poniżej i wypełnij go – forma przekazania jest dowolna – możesz wysłać go mailowo, możesz dołożyć do przesyłki zwrotnej, możesz też przepisać tą treść ręcznie i dołożyć do paczki.

Pobierz oświadczenie o zagubieniu paragonu w wersji do edycji w edytorze tekstowym (plik DOCX)

Pobierz oświadczenie o zagubieniu paragonu do wypełnienia ręcznie (plik PDF)

  1. Nie mam drukarki a chce nadać poprzez paczkomat – jak wydrukować formularz zwrotu?

Nie musisz drukować formularza zwrotu, możesz przesłać go mailowo na adres sklep@xlap24.pl. Pamiętaj jednak, aby w takiej sytuacji umieścić w paczce informacje, które pozwolą nam na identyfikację zamówienia np. twój adres mailowy, imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu. Wystarczy krótka notatka napisana ręcznie.

  1. Nie mam drukarki a chce nadać firmą kurierską – jak wydrukować list przewozowy?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt indywidualny, przygotujemy wówczas zlecenie na odbiór przesyłki firmą kurierską DPD gdzie nie jest wymagany własny list przewozowy. Taka procedura wydłuża jednak sam proces zwrotu a kurier może przyjechać z 1-2 dniowym opóźnieniem. O ile to możliwe zawsze zachęcamy do skorzystania z usług firmy Inpost i realizację zwrotu poprzez Paczkomat lub kuriera firmy Inpost. 

  1. Po jakim czasie dostanę pieniądze na konto?

Zgodnie z treścią Ustawy o prawach konsumenta, artykuł 34, mamy obowiązek przesłać pieniądze w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki niemniej najczęściej średni czas zwrotu pieniędzy nie przekracza 2-3 dni od daty doręczenia przesyłki do naszej firmy.

  1. Czy mogę dokonać zwrotu będąc za granicą?

Usługa darmowych zwrotów realizowana przez naszą firmę nie jest dostępna dla zwrotów wysyłanych z zagranicy. Konsument może dokonać zwrotu będąc za granicą Polski, ale wówczas wysyłki musi dokonać we własnym zakresie oraz na własny koszt. Ponosimy koszty zwrotów jedynie na terenie Polski.

 

Najważniejsze regulacje prawne

- Zwroty przyjmowane są w ramach ogólnych przepisów wynikających z Dziennika Ustaw/ Ustawy o prawach konsumenta/ artykuł 34.

- Prawo do zwrotu przysługuje Konsumentom tj. osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli zakup nie został dokonany w ramach charakteru zawodowego klienta.

- Przedsiębiorca, który przyjmuje zwrot ma prawo do wydłużenia ustawowego okresu 14 dni. Xlap24.pl wydłuża ten czas aż do 100 dni od daty doręczenia przesyłki do klienta.

- Obowiązek zabezpieczenia towaru do zwrotu leży po stronie Klienta, dlatego pamiętaj, aby przesyłkę zapakować dokładnie, możesz wykorzystać nasz karton i wypełnienie, jeżeli jeszcze go nie wyrzuciłeś. Zabezpiecz narożniki oraz wypełnij puste wnętrze kartonu.